Signatura del conveni de col·laboracio entre el Gremi i l’ADEG

Xavier Vallés, president del Gremi d’Instal·ladors del Garraf i  Xavier Cardona, president de l’ADEG,  van firmar el passat 24 de febrer el conveni de col·laboració entre ambdues entitats, tot revalidant l’acord ja existent des de fa dotze anys.
En el text del document es proposa la producció d’actuacions conjuntes, compartir avantatges en benefici dels respectius afiliats i afavorir les iniciatives d’empresaris i professionals, així com treballar de la mà per a la projecció econòmica de l’entorn local i comarcal.
Amb la signatura d’aquest conveni dona al Gremi juntament amb altres col·lectius de la comarca del Garraf i Alt Penedes a formar part del consell d’entitats Professionals i Empresaris del Penedes i Garraf.