Acord de col·laboracio Gremi reciclatges Gonzalez

SIGNATURA D’ACORD DE COL·LABORACIÓ GREMI I L’EMPRESA RECICLATGE GONZALEZ.

El passat mes de maig el gremi va signar conveni de col·laboració amb l’empresa Reciclatge Gonzalez.
Reciclatge Gonzalez és una empresa dedicada al reciclatge industrial i a la destrucció de documentació, Reciclatge Gonzalez és una empresa autoritzada per ARC tant per al transport com per a la gestió de residus.
La proposta de Reciclatges Gonzalez és ajudar a les nostres empreses a gestionar i organitzar de manera optima i amb facilitat els seus residus i la seva documentació en paper.
L’acord signat ofereix als nostres associats un tracte diferencial amb unes condicions especials en les intervencions.
Si voleu mes informació dels serveis del nostre col·laborador posar-vos en contacte amb el Gremi o amb Laura Gonzalez al 938165481, identifican-se com a associat al Gremi d’Instal·ladors.